пятница, 28 октября 2016 г.

IKT Sügiskonverents 2016

26. oktoobril toimus IKT Sügiskonverents "Digitaalselt aktiivne kool", millest võttis osa ligi 300 õpetajat ja koolijuhte üle Eesti. Ehte Humanitaargümnaasiumist osalesid haridustehnoloog Dmitri Mištšenko, algkooli ja eesti keele kui teise keele õpetaja Ilona Kononova ning eesti keele kui teise keele õpetaja Jekaterina Domaševa. Sügiskonverentsil olid Ehte Humanitaargümnaasiumi esindajad ainsad, kes korraldasid töötube vene keeles. / 26 октября проходила Осенняя IKT конференция "Digitaalselt aktiivne kool", в которой приняли участие около 300 учителей и директоров школ со всей Эстонии. Из Эхтеской гуманитарной гимназии участвовали образовательный технолог школы Дмитрий Мищенко, учитель начальной школы и эстонского языка Илона Кононова и учитель эстонского языка Екатерина Домашева. Представители школы были единственные на конференции, кто проводил рабочие комнаты на русском языке.

Esimene töötuba, mille viis Ehte Humnaitaargümnaasiumi haridustehnoloog Dmitri, oli pühendatud e-Koolile ja selle kasutamisele õpetajate ja klassijuhatajate poolt. Kohalviibijad said esitada oma küsimusi, sh töötoa jooksul tekkinud ja katsetada kohe oma klassi peal./ Первая рабочая комната, которую проводил образовательный технолог Эхтеской гуманитарной гимназии Дмитрий Мищенко, была посвящена e-Kool и использованию его учителями и классными руководителями. Присутствующие могли задать свои вопросы, в т.ч возникшие во время рабочей комнаты и попробовать всё практике.

Teine töötuba, mille viisid läbi Dmitri, Ilona ja Jekaterina vene keeles, keskendus viisile, kuidas muuta õppimist lahedaks. Kooli esindajad näitasid, kuidas nemad töötavad tahvelarvutitega algkooli tundides, eesti keele tundides nii alg- kui põhikoolis. Lisaks rääkisid hariduslikest robotitest ja kuidas nemad kasutavad Ozobot'i ja Bee-bot'i roboteid. / Вторая рабочая комната, которую проводили Дмитрий, Илона и Екатерина, рассказывала о том, как учиться с увлечением. Представители школы показали, как они работают с планшетами на уроках в начальной школе, а также на уроках эстонского языка в начальной и основной школе. Вдобавок рассказали об образовательных роботам и показали, как они используют роботов Ozobot и Bee-bot.







Meie kool oli tunnustatud kui "Digitaalselt aktiivne kool"!/ Наша школа была признана как "Дигитально активная школа"!




Комментариев нет:

Отправить комментарий